Updates on scholars for 2014

Assalamualaikum w.b.t

before that.. manatau ni membantu..
also about temuduga. feel free to read HERE

memandangkan wifi aku baru je elok dari demam seminggu, tak banyak sangat info aku boleh share..
ni just nak share semua dapatan aku so far..


- permohonan hanya secara online . dah bukak mulai 10th march 2014
-tarikh tutup 30th march 2014

- ni dah dibukak dahh
more info boleh view kat blog akak ni

-closing date 31st March 2013
bagi yang apply guna actual result tu, please sertakan forecast result gak okayy :)

antara usaha nak cari info pasal scholars la kan..
aku emel laa diorang..
just few replies from several scholars

mana tau membantu kan..

share je

aku tanya simple question je..
such as
bila diorang keluarkan scholar..
i mean application form tu bila kena bukak
bila next intake
requirement diorang

memang ah certain diorang ni reply tak menjawab soalan..
so.. ada yang kena tanya dua kali baru dapat jawapan yang tepat

sikit je kot ni. anyway. moga membantu!














semua tu diorang ada state for which scholar

okayy

moga bermanfaat

May Allah bless

Wallahualam




No comments:

Post a Comment